Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rindu...rindu....

Huhuhuhuuuuuu....
Rindunyer kat blog aku...rindu nak baca entri kawan2 dan rindu nak hapdet blog.....bukan aku tak nak hapdet blog aku nie....mcm2 citer aku nak kongsi ngan rakan2 blog nie....TAPI lately ni aku very-very bizi.......
Sabtu Ahad baru nie aku kebizian yang amat sangat.....bizi gi kenduri....hantar barang-barang yang kawan2 oder.....dan bizi wat kek yang orang tempah.....sangat la letih dan tak de masa....
Hari nie baru sempat nak jenguk2 blog.....Tadi masa kat opis dpt jenguk2 camtu jerrr....tak dapat nak bukak blog kawan2....kat opis pun ari nie ku bizi gak!!!...biaser la hari Isnin....bizi skit...
Ok aku promise klu esok aku tak bizi aku hapdet blog aku.....



Tiada ulasan: