Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

KENDURI DURIAN {030709}


Friday last week aku ngan geng-geng opis wat kenduri pulut durian...kami wat collection RM5 sorang.....ramai gak yang join...iyo la saper yang tak suker makan durian...boleh dikatakan semua suka makan durian......adala dalam 2-3 orang yang tak makan durian...tapi deme tak join la.....
Kami pakat-pakat bawak bahan2 nak makan pulut durian....macam aku kene bawak durian dan buah2 lain...yati lak bawak santan....sue bawak pulut....dan yang lain bawak perut.....huhuhuuuuu
Meh tengok gambor kita orang menjamu durian....meh..meh...











3 ulasan:

kakyong berkata...

wow.. ini sungguh2 kenduri doyan & buahan tempatan... meriah...

Ietams berkata...

akak ni memang tau! menyiksa pemandangan betui..
nak kene cari terus nih!

Ainazli berkata...

bestnyer makan pulut dorian ramai2..ain memang suka giler pulut2 nie nak2 kalu makan ngan dorian..nasibla kat sini mahal nak mampus..hehehehh..

p/s tetiba ku nampak bakal biras ku..kimsalam dia ekkk