Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

CaCtUs FrOm CaMeRoN HiGhLaNd@@@@

Kan entri lepas aku ada cerita pasal my bestfriend Chik Daa nak gi Cameron lepas balik dari Langkawi ari tu....So keesokan harinyer Cik Daa and famili together2 la ke Tanah Tinggi Cameron....
Masa dia nak pegi hari tu aku dah pesan siap2 nanti kalau ada apa yang menarik dari tanah tinggi tu jangan lupa bawak turun untuk akak ya!!!! akak nie biler la nak naik kat tanah tinggi tuuuu.....

Tiba2 hari Isnin henset ku berbunyi......(nak wat dialog gak!!!)
tut..tut..tut..tutttttt...(Cik Daa call)
A : Ellow...Asslamualaikum...Cik Da...naper??? (suspen gak igt ada apa2 call pagi2 nie)
C : Salam...kak...orang ada beli sayur ke kak nie....
A: Sayur aper lak???
C : Kan Ida gi Cameron...so Ida ada beli sayur2 segar untuk kak....
A : Ye kerrr?? timer kasih la....susah2 jerrr...(dalam hati suker sgt!!!)
C : Kak orang beli kaktus ngna FM gak ke kak...
A : Laaa...ada lagi ker???
C : Alaaa kak nie sikit jerrrrr....
A : Suker...sukerr....(Cik Da nie mmg tahu hobi aku....dah terbayang dah nak susun pokok cactus yang cantek tu kat opis aku...)Timer kasih sekali lagi....
C : Ok la...nanti suruh Mie amik ngan Ida kat opis erk!!!
A : Ok ...byee....
Dua hari selepas itu....
Hubby : Mana pokok cactus yang Cik Da bagi ari tu???
Aku : Ada dalam plastik lagi....saya nak bawak gi opis...nak letak kat opis..
Hubby : Alaaa naper lak kene letak kat opis....letak la kat umah kiter nie...susun kat pintu kat bilik kiter...segar sikit mata bila bangun pagi2 tengok pokok cactus
Aku : Laaa...igtkan abang tak minat pokok2 cactus nie....sejak biler lak abang jadi pencinta cactus nie.....(frustttt..)
Hubby : Alaaa letak la kat bilik tu....nnt kiter beli lain letak kat opis awak nnt...
Aku : Okla...oklaaa..... (petang tu gak aku susun pokok cactus nie kat pintu bilik aku)
Cik Daa nanti kalau nak gie Cameron lagi jangan lupa bagitahu kat akak...akak nak kirim pokok cactus banyak2...nak wat mini taman cactus kat balkoni rumah akak....
Akhirnyerrrr kat sini la tempat ko pokok cactus...tak jadi bawak gi opisssss....
***gambo sayur ngan FM lupa nak snap...sayur dah selamat dah.....




2 ulasan:

SUZIE APAI berkata...

mmg lawo deh pokok kaktus tu. klu pandai jaga okey la kan...jatuh cinta plak tgk pokok kaktus yg segar bugar...macang nok wak koleksi pokok2 kaktus pulok waseer...hehhhee

atty's berkata...

lawa..cute..byk ke ko beli..