Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

~PROGRAM DIET~

Eiiiii...scaryy jerrrr biler dengar tajuk kat atassss......
Huhuuhuu...aku dah kene diet nie....naper lak nak diet....cian kat nafsu makan...lepas nie tak leh la nak makan sesuka hati...dan sesedap raser......
Sebab yang utama aku kene diet adalah kerana...jeng..jeng...hubby dah komplen...aku dah terlalu gemuk....compare ngan sebelum nie....iyola berat aku sebelum nie tak pernah cecah 65++ tapi sekaranggg.....oh tidakkkkkkk.....dah on going to 70kg (tapi belum sampai lagi).....hubby nak aku kembali ke zaman masa belum kawin dulu...berat dalam 50kg jerrrr....boleh kerrr???kalau tak dapat jgn marah ye bang.....
Sebab yang kedua ialah.....saranan dari doktor suruh aku diet kalau nak pregnant....doc cakap faktor berat badan aku bertambah menyebabkan aku susah nak pegnant....so aku nak tambah anak lagi...aku terpaksa ikut cakap doktor....
Sebab ketiga....semua baju2 aku yg 2-3 tahun lepas dah tak muat dah...semua dah ketat....so tak de bujet nak buar baju baru...jadi terpaksa la kene diet......lagipun kalau badan dah cubby camnie tak cantik laaaa....buruk benor kalau nak bergaya...
Sebab keempat....lu pikir la sendiri...aku malas nak hurai dah...malsa nak pikir...tapi banyak keburukan dari kebaikan....huhuhuhuuuuuuuu
Bukannya sebelum nie aku tak pernah diettt.....tapi semuanya terkubur ditengah jalan....harap2 kali nie menjadi la ya!!!!


Macam2 produk dan cara dah aku buat tapi tak menjadi.....sebab tak menjadi kerana semuanya tak pernah sampai capai matlamat.....terkubur ditengah jalan....
TAPI...kali nie memang aku benor2 tekad....aku "under program" nie sebenornya sebelum kami gie holiday lagi....tapi tak serius la...sebab aku dah tahu mesti kat Langkawi aku makan tak ingat dunia punyerrrr....so aku dah stat dari 2 march ari tu lagi......


So aku akan update berat aku 2 minggu sekali...tengok camner...menjadi tak???

Inilah wajah terkini aku yg very2 tembam

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. gitu ke kisahnya.. selamat berjaya kak..

su berkata...

su pon tgh on diet tp dua tiga menjak ni mcm lupe plak su tgh diet! hehehe..