Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Di pagi Syawal 1429 Hijrah


anak - anak buah ku ngan atuk...

sister in law ngan mother in law...

sister in law ngan father in law...

akim ngan cousin dier...bibr bengkak kene gigit semut

aku ngan sister in law....saper yg lebih tembam???

my family...gambar kurang memuaskan

my family ngan anak buahku yg manjer....

family kakak ku...tp akim nyibuk...

Kisah di pagi Syawal.....
Pagi2 dah bangun kene siapkan menu hari Raya...tolong mil sipakan mana2 yg patut....sebenarnyer semua dah ready....aku cuma touch up jer....sil lak wat lontong....best gaks...sbb kat Terengganu nie jarang sgt org masak longtong pagi2 raya nie..yg ada Nasi Dagang...Nasi Minyak...Sate...yang pelik2 mcm lontong jarang sangat org buat....
Tugas aku kene hidangkan makanan untuk para tetamu..sbb rumah mil dkt ngan masjid...bila org sudah sembahyang sunat Raya....tempat pertama yg diaorg tuju ialah rumah mil...kebetulan lak fil ngan mil ialah anak sulong...so disinilah tempat adik beradik dia org berkumpul...jadi tugas aku lah kene siapkan semua juadah nie sebelum org balik sembahyang raya.....
Nak snap gambor juadah tak sempat ler....sbb sibuk sgt pagi tu...ye la yg lain semua g masjid....Nie adalah sikit gambor aku and family....tu pun pjm kamera abg ipar...akmera aku rosakkkk...tak bestnyer...Tu yg gambor raya thn nie sikit tu...segan la nak amik gambot guna kamera org nyerrr......

Tiada ulasan: