Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Bila Tiba Hari Raya.....

Yahooooo dah Rayerrr....
Tahun nie turn aku beraya kat rumah mak mertua aku....sebenarnya bagi aku raya kat mana2 pun samer jer...sebab rumah mak aku ngan rumah mil tak de la jauh sangat...dekat sangat....tapi klu jalan kaki tu letih gaksss....
Malam raya lepas siap2 kemas kat rumah mak aku aku pun berangkat ler ke rumah mil aku....kebetulan my sil dari kl dah sampai ptg lagi...so dia org dah berbuka pose beramai2 hari tu...adik beradik hubby cuma family aku jer yg tak de....tak per la....di pagi raya boleh berkumpul lagi....bila semua dah ada tu...kecoh la kat rumah mil aku....mcm2 ragam ada.....seronot gak lihat macam2 keletah nie....akim pun apa lagi dah jumper best friend dia...cousin dia yg kat kl...mulalah main tak ingat dunia....
Kebetulan lak sil yg kat kg mlm raya tu dia wat bbq...apa lagi budak2 seronot ler....t'utamanya anak aku ngan anak my sil....maklumlah tak pernah bebas sebelum nie...biler dah bebas tu mula la lupa mak ayah masing2...kebetulan lak anak buah aku yg kat kg pengimport mercun...apa lagi...tp pelik ngan si Hakim nie...dia tak berani ngan mercun nie...dia takut mercun...
Sorry gambor tak de...

Tiada ulasan: