Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday oh Saturday....{110709}

Entri hari Sabtu lagi....tapi entri Sabtu lepas lerrr....

Memang setiap hari Sabtu jadual aku memang penuh sejak akhir2 nie.....keluar pagi malam baru balik rumah....kalau nak rehat pun ari Ahad...Ahad baru dok rumah sepenuhnya..tu pun klu tak de apa-apa aktiviti.....

Sabtu lepas....pagi-pagi biaser la wat kerja-kerja rumah sikit...dalam kul 11 camtu kami keluar sebab janji nak jumpa kawan aku kat Setapak.....gi antor barang...pastu gi jumpa toke tudung lak....sebab aku ada ode tudung....lepas tu kami gerak gi Putrajaya sebab Makcik hubby datang dari kg...lepak-lepak kat umah cousin aku sampai petang...janji nak jumper Meen petang tu dah tak jadi sebab leka sangat bergossip.....dalam kul 6 camtu cousin aku ajak bawak budak2 mandi kolam kat umah dia kat presint 16.....



Sampai2 kat swimming pool presint 16....tutup lak sebab ada budak buang air dalam kolam...nak masuk bahagian yg kene bayar tu tak boleh sebab Hakim tak bawak swimming suite....Akim dah nangis2 dah sebab tak leh mandi.....pastu cousin aku bwk gi mandi kat presint 9....
Sampai kat swimming pool presint 9 dah kul 6.30...sib baik SP kat situ tak tutup...budak2 nie bila tgk air apa lagi seronok lerrrr....mandi nyer mandi sampai tak ingat dunia....yang si kecik pun...main air gak dia.....kul 7.30 baru balik.....sampai rumah cousin aku dah maghrib.....

Lepas maghrib baru bertolak ke rumah Meen sebab dah janji nak jumpa ngan Meen nak antor barang...sampai kat umah Meen dalam kul 8.00 camtu....cantek la umah Meen....kat umah Meen tak leh lama sebab Akim dan Amir dah tido.....keletihan sebab main air tadi......terkilan gak tak leh singgah umah Meen.....
Sampai rumah dalam kul 10 lebih dah......sebelum tu antor anak buah dulu balik umah dia.....
Sabtu minggu nie macam sibuk gak jer...plan nak ajak hubby gi Ikea...rasenyer dia nak ikut tak plan aku nie????







Tiada ulasan: