Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

oN lEaVe [171108]

Aku rase n3 aku nie dah tunggang tebalik nie.....

Bosannyerrr....today aku cuti....cuti????ye aku cuti...kenaper yer????...kenapa aku cuti erk??oooo...aku cuti sebab kene jaga Akim nie...sebab nursery dia tutup ari nie...semalam kan ada majlis kat sekolah...so hari nie cuti peritiwa ler.....bukan aku suker2 nak cuti......
Time2 cuti nie dok rumah macam bosan laks...nak update blog....stremyx slow gilerrr...Akim laks ari nie aku bagi kebebasan kat dia main game tanpa had....ari nie jer tau!!!!hubby tak der...kijer...dok la aku ngan Akim jer kat umah....
Nak wat per erk???tak de nak wat aper2...basuh kain dah...kemas rumah dah...masak????masak belum lagi...nanti petang2 skit...pagi tadi dah masak nasi goreng...makan nasik goreng jer la tengahari nie.....layan Astro jer la...bukak chanel viriasi 112...ada rancangan ulangan Akademi Fantasi 3...best gak layan...layan zaman AF tengah naik masa nie...time nie Mawi jadi juara....pengacara pun Pak Nil time nie...tak de la bosan sangat...Pak Nil pandai...tak bosan....
So kesimpulanyer...time cuti camnie aku layanla diari ngan konsert AF3......








Tiada ulasan: