Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ihtifal An Nur Islamic Kindergarden {171108}

N3 ku kali nie nak bercerita pasal majlis kovokesyen kat tadika Akim....majlis konvo nie sebenarnya untuk meraikan murid2 6 tahun dan dengan secara tak langsung Akim yang berumur 5 tahun pun terlibat....
Sebenarnya tadika Islam An Nur nie bukan tadika semata2...tapi ada gaks kemudahan lain yang ditawarkan seperti nurseri,fardu ain,transit dan iqra'......Akim laks selain dari sekolah kat situ...aku amik pakej nurseri dan mengaji sekali....semua RM290 per month....tapi aku kire berbaloi la....semua cikgu2 kat situ baik2...dan yang paling mengejutkan aku Akim kat sekolah kat situ lebih kurang 5 bulan dah boleh menbaca dan mengira....dan boleh baca huruf jawi sekali....kire ok la tu....dan baru jer sekolah dalam beberapa bulan dia balajar kat situ dia adalah diantara 10 orang pelajar tebaik untuk murid 5 tahun.....
Sebenarnya tadika nie dah beroperasi dah lama...dah 15 tahun...nie adalah konvo yang ke-15....pengetua tadika nie pun baik...Akim panggil cikgu Umi...tp pengetua dia ngajar untuk budak 6 tahun jer....
Dah meleret2 dah aku nie...sebenarnya aku nak citer pasal persembahan hari tu...memang happay sangat hari tu tengok gelagat budak2 nie wat persembahan...akim turut serta dalam persembahan nasyid dan pakaian beragam.....dalam acara pakaian beragam akim berpaikan Pak Aji....jom layang gambar2 yang sempat aku amik...nak amik banyak lagi...tp bateri lak yang kong!!!!

Acara Pakaian Beragam

Inilah Pak Aji nyerrr.....pak Aji yang malu-malu gitewww



Ni lak masa wat persembahan nasyid

Nie masa pembarisan nak masuk dewan....pakai jubah giteww...

Perarakan masuk dewan....





3 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

wah bestnyer... seronokkan tgok aktiviti anak2 camnie..... tak sabar tunggu aliff 6 thn... hari tu dia naik pentas sekalik jerk..

Azie berkata...

meriah meriah...alahai ensem ye pki mcm pak aji tue...

dilaOHdila berkata...

salam....
Gadjet terbaru utk anakanak zaman skarang erk kak. Kalau kat KL mungkin boleh dpt murah sikit kut