Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Emergency Leave...

Semalam aku EL.....naper ekr aku EL????sebab aku EL.....kerana hubby aku sakit mata???naper hubby yang sakit ko lak yang EL???..jawapanyerrrr......biler suami sakit....isteri kene sentiasa berada disisi suami.......
A'ah...ye laaa...aku EL semalam....bukan aper boleh sangat kalau aku drive sendiri g kerja atau hubby pun boleh hantar.....tapi aku raser macam kalut sangat la semalam...tu pasal la aku amik EL.....pastu cian lak ngan hubby aku...mula tu dia nak hantar.....sbb dia tak caya aku drive.....aku cakap kalau dia nak hantar aku EL jer la.....tu pasal aku EL semalam tu....
Pastu si Hakim pun cuti gak la....jadi semalam bercuti la kami anak beranak.....

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

oh..isteri yg mithali..

Nurmala berkata...

aha la..
baru nak kahwin
hehe