Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kembali Lagi....

Fuuhhhhh....rindunyerrr pada blog kesayanganku nie....kalau dikira dan dihitung hampir 2 tahun aku biarkan bolg nie diam seribu bahasa...bukan niat untuk melupakan terus berbloging tapi kekangan masa yang menyebabkan aku tiada masa untuk berbloging disamping ada sedikit sikap "M". Now aku dah buang sikap "M"....tak sampai hati nak biarkan blog aku diam seribu bahasa....insyaallah selagi ada masa dan idea aku akan terus berbloging.

Dalam masa hampir 2 tahun tak berbloging nie....macam2 peristiwa berlaku....sedih gembira pahit manis semua ada. Insyaallah nanti akan aku coretkan dalam blog kesayanganku ini.

Hero ku pulak dah jadi anak teruna dah...dah sekolah...dah tahun 2....tahun 2012 nanti dah masuk tahun 3.....bermakna aku tak berceloteh kat sini hampir 2 tahun lebih...sebab last entri aku cerita pasal si Hakim nak masuk tahun 1. Sekarang nie dah nak masuk tahun 3.....heheheeee

Untuk permulaan rasernyer tu jer kut...nanti coret panjang2 kan bosan lak nak baca....

Opps lupa lak tadi aku ada masukkan 2 widget baru dalam blog aku iaitu icon tweeter ngan facebook.....klu sudi bolehla nanti kawan2 add me on twitter dan face book....just click jerrr.


Tiada ulasan: