Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

MALAS DATANG LAGI....


Huhuhuuuu...

Hampir seminggu aku tak hapdet blog....biasalah penyakit M datang lagi...tapi kali nie tak lama....cepat2 aku selamatkan diriku dari penyakit tu menular.....

Dalam bulan pose2 ni mana boleh malas2...kene rajin2 ler....dalam keadaan kemalasan aku itu...2 hari aku tak masak......

Korang jangan salah anggap lak...aku tak masak bukan aku betul2 malas tau!!! tapi dalam masa 2 hari tu aku balik kerja dalam keadaan kehujanan dan aku kebasahan.....so aku pun tak masak la.....bukan aku tak nak masak...tp hubby aku tak bagi masak......dia sayang bini dia tau!!! dia kesian kat bini dia balik kebasahan pastu kene masak lak!!!

Jadi hari nie kami balik dalam keadaan biasa....tak kehujanan lagi....aku pun masak la seperti biasa....

Menu kami sekeluarga hari nie ialah masak lemak kuning ikan jenahak....ulam-ulaman dan sambal belacan....sedaaappp sangat....

Kuih muih lak tak sempat aku nak snap....tapi kuih2 macam biasa la murtabak dan kuih tepung pelita......


FADHILAT SOLAT TERAWIH MALAM KE8


Allah mengurniakan pahala orang sembahyang terawih sepertimana yang telah dikurniakan kepada Nabi Allah Ibrahim ‘Alaihissalam



Tiada ulasan: