Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

HARI KE8 RAMADHAN


Pejam selik...pejam celik hari nie dah masuk hari ke8 Ramadhan....rase macam sekejap jer.....

Hari nie hari sabtu....so lepas sahur pagi tadi apa lagi...sambung tido lerrr....walaupun diri ini tahu tidur lepas solat subuh adalah tidak baik....tapi buat gak!!!!

Ari nie lak hubby ada appointment ngan doktor fisioterapi....so aku duk rumah la ngan Akim samapi hubby balik...

Hubby balik kul 11 pagi....cepat2 suruh hubby siap2 sebab aku dah janji ngan toke muruku nak gi amik muruku dan sebelum tu singgah opis jap nak amik kotak nak pos muruku kat adik aku kat penang.....

Plannyer lepas amik muruku nak gi jumper Chik Daa nak amik baju melayu untuk anak buah aku....

Tapi malangnyerrr...hp aku tertinggal...dan aku lupa no hp toke muruku...so tak jadi la jumpa ngan toke muruku nak amik muruku...semua plan hancur....sempat jumper Chik Daa jer amik baju melayu ngan dia...

Samapi umah dalam kul 4 lebih camtu....hubby cadang masak ikan singgang jer ari nie sebab hubby tak sempat nak beli lauk mentah. Guna jer ikan yang ada dalam peti ais....yang ada cuma ikan tongkal jer....masak tu jer la...pastu hubby beli ikan siakap kat kedai kat Bukit Indah.....so menu aku ari nie...ikan singgang,ikan siakap 3 rasa,sambal belacan dan ulam-ulaman....kuih2 lak macam biasa murtabak dan tepung pelita....tu jerrr


FADHILAT SOLAT TERAWIH MALAM KE9

Allah kurniakan pahala dan dinaikkan mutu ibadat hambanya seperti Nabi Muhammad S.A.W.



Tiada ulasan: