Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

HARI KE2 RAMADHAN


Alhamdulillah......

Aku sudah selesai menjalankan solat sunat terawih untuk malam ke-2. Semoga Allah memudahkan aku untuk menunaikan solat Terawih untuk malam-malam seterusnya....Amin...

Hari nie penat sikit. Sebab pagi2 lagi dah keluar rumah gi soping baju dan seluar raya untuk hubby. Kesudahannya hubby tak beli apa.....aku lak yang beli sandle ngan seluar slack. Hubby aku nie cerewet skit. Dah banyak kedai masuk...satu pun dia tak bekenan. Kami bermula dari JJ Wangsa Maju...lepas tu ke Carefour Wangsa Maju dan last sekali ke Ampang Point.....tapi tak de satu pun yang dia berkenan. Last2 sekali aku suruh dia gi cari sendiri. Aku dah tak larat nak ikut dah. Aku kejar nak balik awal nak masak lak.....

Kalau ikut hubby suruh aku masak simple2 jer....tapi tak best la masak simple2 sebab hari nie bukan hari kerja pun...kalau hari kerja bolehla masak simple2....harapkan hujung minggu macam nie la nak masak best2 pun.....tapi aku masak tak de la slecial sangat..

Ari nie aku masak lemak kuning labu, sambal terung dan goreng ikan merah....kuih2 lak banyak skit ari nie....murtabak, popia,cekodok udang dan tepung pelita. Kebetulan lak neighbour aku bagi lauk masak lemak labu gak!!! gambor tak sempat nak snap sebab kamera beteri habis lak!! hanya 2-3 keping jer sempat aku amik.......


FADHILAT SOLAT SUNAT TERAWIH MALAM KE-3

Berseru Malaikat di bawah ‘Arasy supaya kami meneruskan sembahyang terawih terus menerus semoga Allah mengampunkan dosa engkau.






Tiada ulasan: