Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

BUSY.....

Salam Semua.....dah lama benor aku tak hapet blog nie.....sekarang nie aku bizi ngan blog biz aku. Bukan bermakna aku tak jenguk langsung blog aku nie.....aku jenguk 2 gak tapi tak de masa nak update. Banyak sangat citer nak kongsi ngan kawan2....tapi tak de masa.Aku cume sempat jenguk2 kat blog nie waktu balik umah jer....kat opis bizi manjang......
Jom la kawan2 masuk blog biz aku.
Aku nak citer skit pasal blog biz aku nie (pada saper2 yang tak pernah tahu la....)dah lama sebenornyer aku berkecimpung dalam dunia biz nie....tapi sebelum nie cuma biz kat luar jer la....tak de la masuk internet...semenjak aku mengaktif kan diri aku dalam dunia blog nie.....jadi aku pun wujud la blog biz aku gak!!!
Tapi sekarang nie barang tak banyak aku display kat blog aku tu sebab tak sempat nak display dah ada customer.....tu yang syik tak sempat jer tu.
Memandangkan pose dah nak dekat dan tak lama lagi dah nak sambut raya.....so promosi aku kali nie ialah muruku dan tepung kek coklat. Kepada penggemar2 muruku dan kek coklat....sila-sila dan jemput-jemputlah ke blog aku ya.......



1 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah kak dah ade biznes yeak....semoga maju dlm biznes yeak....