Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Ayah Akim....


Ayah Akim??? ayah Akim ker nie??? tiba2 Akim tanya kat aku......

Heheheee.....sebelum tu aku nak bagitau kat korang...jangan tak percaya...budak Akim dah pandai ber YM sekarang......

Biasa kalau aku kat umah dan ayah dia kat opis....kami selalu ber YM.....masa hari yang aku MC tu si Akim balik awal la ladir sekolah.....lepas ami dia dari sekolah...dah tak de apa aku nak buat...badan pun dah rasa macam sihat sikit...aku pun ber YM la ngan ayah dia....

Dia biasa la....bila aku ngadap lappy aku...dia pun sibuk ler....sibuk dok tanya itu dan ini....standard la budak2 baru belajor kan....ralit dok tengok aku berchating ngan ayah dia.....dan sibuk la nak chating gak ngan ayah dia.....aku tak layan sangat sebab dia asyik tanya aku jer nak wat camner.....malas la nak ajar....nnt bila dah pandai kan....tak de can aku nak chating ngan ayah dia....

Dah lama dok layan hubby....aku pun ke dapur nak masak lak...sebab rase badan dah rasa mcm dah sihat sikit.....masa aku kat dapur tiba2 dia panggil aku...."mama-mama....betul ker gambar ayah saya nie???"...mula tu aku tak layan la...ingatkan gambar dari dalam lappy......

Rupa2 nye masa aku tinggal kan dia sorang2....dia dok chating ngan ayah dia.....surprise gak bila aku tengok.....wah budak2 sekrang nie.....pastu ayah dia siap send picture file....dan boleh lak dia accept file tu......jadi boleh nampak la gambor ayah dia........

Haiii...budak2 sekarang nie....klu benda2 mcm nie tak yah nak ajar...tengok jer kiter buat.....boleh buat sendiri....

Satu lagi si Akim nie pantang tengok lappy kosong jer....mesti dia sibuk....si Akim kalau mengadap internet....1 hari tak per.....macam2 dia explore kat situ.....tu yang nak kene control tu....aku kalau nampak dia ralit sangat ngan lappy...mula la aku suruh dia buat macam2...

Akim hari yang paling ditunggu2 ada lah hari minggu...dia cukup marah kalau kami ajak keluar pada hari minggu....dia lebih suker dok rumah....sebab kalau duk rumah boleh main game....boleh tengok kartun...boleh surf internet....tu yang dia suker sangat dok rumah hari minggu....sebab biasa kalau weekdays......dia tak boleh bersuka ria nak main game...nk tengok kartun dan surf internet.....Hari biasa jadual dia padat.....balik dari Nursery....kalau mood ayah ok boleh main game kejap b4 maghrib....lepas mghrib dah kene gi ngaji...balik nganji makan makan malam....lepas makan buat kerja sekolah....kalau tak de kijer sekolah kene baca buku.....dah settle kerja sekolah dan baca buku....tengok tv kejap...kul 10.30 dah kene tido....

Aku reser citer aku nie macam dah melalut dah....sebenarnyer point utamanyer nak citer pasal gambor hubby aku nie jer..... iyo la aku tengok gambor nie macam tak percaya jer hubby dah kurus.....ker super impose nie.....kalau betul hensem gak hubby aku biler kurus.....(jangan marah ye bang!!!)




Tiada ulasan: