Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

SUPRISEEEE....


Eh banyak tu entri aku ari nie....Arap2 korang tak bosan la ya!!!!

Tadi aku gi Mid Velly....berazam dari opis tak nak beli apa2...just window2 soping jerk!! iyo la nie bukan minggu gaji ye!!!! minggu gaji ialah minggu depan...kalu korang tak caya sile cek jadual gaji kat sebelah kiri korang.......

Tujuan aku gi Mid Velly tadi untuk teman kan kawan aku jer....ntah naper tiba2 jer penyakit soping datang.....jadi aku tersoping la...aku bukan soping untuk aku pun...untuk hubby ngan akim jer....untuk aku...aku terbeli buku jerk.....buku kan benda berfaedah...so aku rase mcm tak rugi aku beli buku itu....

Untuk hubby lak aku beli minyak rambut ngan kemeja......biaser la window kat body shop...pastu tiba2 teringat minyak rambut hubby dah nak habis.......tu tiba2 jer jadi isteri mithali......tolong belikan minyak rambut untuk hubby....bukan minyak rambut jer yang aku beli...aku beli kemeja gak untuk hubby....baik tak aku??? jalan2 kat JJ tiba2 ternampak kemeja pierre cardin less 70%....so tak byk pikirlagi dah...terus jer beli....heheheee...

Untuk Akim aku beli mainan kesukaan dia jer......kereta hot wheals dah (sebelum nie dah janji tak nak beli toy lagi untuk akim...nie mungkir janji nie.....) sebab Hakim suke sgt hot wheals nie...byk koleksi hot wheals kat rumah...aku pun suker kumpul kereta hot wheals untuk si Hakim......(ibu dia yg lebih sebenarnyerrr)

Pung..pang...pung..pang.....aku telah berbelanja rm100++.....tu niat tak nak soping tu...abis gak rm100++...klu pergi mid velley ngan niat nak soping.....berapa la duit aku abis????ngerinyerrrr

Jangan salah kan aku ya!!!!salah kan kawan2 aku yang gi kursus...sebab dia org tak de la menyebabkan aku gi Mid Velley...kalau tak minggu nie agenda kami nak masak nasi kerabu....disebabkan tak cukup korum.....so agenda kami pun berubah lerrrrr.....

Inlah hasilnyer aku gi jalan2 kat mid velly tadi.....



1 ulasan:

Ainazli berkata...

wah soping sakan dia..dok kl bestla soping2, kat sini soping dia wak jiwa mati kutu..ain sekali balik kg memang borong btol..rasa semua nak beli...huhuh..bestnyer soping kat kl..hhehehhe