Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

PERCUBAAN PERTAMA....

Semalam hubby sampai rumah dalam kul 5.45 camtu terus ajak hubby gi kedai alatan membuat kek kat Bandar Baru Ampang....sib baik sempat kedai tu tutup kul 7pm....

Lepas maghrib aku mula la buat operasi mendecokan kek aku....kek siang2 dah masak....cuma tunggu nak deco jr bahan tak de....sebabkan kat umah aku tak de mesin pemutar kek tu...terpaksa la aku "kepuk" sendiri iciing tu.....mak aiii rase nak tercabut jer lengan aku nie.....


Tengok la hasilnyer....amat kurang memuaskan...yg nie bg kat neighbour dulu....untuk cuba raser2 jer.....raser sedap tp deco tak menarik.....comot!!!Hari ni cuba lagi...nak wat cantik-cantik!!!







3 ulasan:

oneyani berkata...

ahhhaa sgt comel cup cakes tu..mcm baby y buat..xpe..name pon newbies..alatan pon xde lagi

minna minna berkata...

cute..at least ada gak bakat mmbuat cake. saya ni bakat makan cake jerk la..huhuu

kakyong berkata...

wah.. bagus lah..
kakyong ni buat kek pun manjang tak menjadi.. memang bukan tgn buat kek la daku ni.. masak2 lain ok, tp kek memang kantoi...