Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

~MY BEST FRIEND WEDDING~ {030609}



Salam semua....kali ni nak bercerita pasal "My Best Friend Wedding"....hihiii macam best jer tajuk entri kali nie....sebenarnyer nak story pasal wedding kawan aku nie....nie la kenduri last kami...dulu masa sekolah2 dulu geng kami ada 9 orang....yang lain semua dah selamat dan masing2 dah ada anak pun.....cuma yang nie la yang akhir kenduri geng kita orang.....
Tapi masa time kenduri nie kami 9 orang tak dapat nak together2.....biaser la semua dah ada komitmen....kami sempat jumper 3 orang jer.....yang lain semua ada komitment masing2......dikalangan kami nie ramai yang jadi ustazah...maklumla kami dulu sekolah agama...so haluannyer banyak la kearah keagamaan sikit...cuma aku jer yang tercampak kesini...iyolah...bahasa Arab tak pernah lulus....mcm mana nak jadi ustazah.....
Tapi walaupun kami tak together2 9 orang tapi aku rase seronok.....walaupun dapat jumpa 3 org jer...aku aku sempat gak jumpa ngan cikgu aku...best....cikgu kiah...cikgu memang best!! tapi tak sempat nak bergambar ngan cikgu sebab masa tu tengah kalut.....
Kami ada plan nak berkumpul 9 orang time rayer nanti..tapi tak tahu la jadi ke tak...kalau jadi pun tak penuh kut...sebab salah sorang antara kami jadu ustazah kat sabah tak dpat balik sebab cuti time rayer singkat sangat...tapi yang lain i'allah kalau plan awal termakbul la kut.....sebab yang lain2 semua ada kat semenanjung....dan pasangan hidup pun semua org Terengganu...tak jadi masalah....
Jom layan gambar kawin kawan aku......





Tiada ulasan: