Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Aktivit Hari Sabtu

Entri hari ini tapi cerita aktiviti hari Sabtu...
Lambatnyerr update....kenapa lambat erk???sebab aku malas nak update ker???bukan aku malas...tp korang tengok la blog aku sekarang makin berseri-seri kan???cantik...ceria...dan..sweeett sangat (sori puji blog sendiri)
Sejak akhir2 nie aku kemaruk mendeco blog aku nie.....tp tak puas ati lagi nie....rase mcm nak tukar lagi jer background...nak carik yg sweet-sweet.....korang tak tak kat mana nak daptkan layout yg sweet2 pastu nak 3 colum...kalau ada kongsi2 la ngan aku ya!!!


Ni dah lari tajuk nie...sebenarnyer aku nak cerita pasal aktviti aku ari Sabtu ari tu....ari Sabtu aktiviti aku memang full....keluar dari rumah dalam kul 11 pagi gi kenduri kawan hubby kat kg Nakhoda Selayang....awal tu gi kenduri...keluar rumah tak de la terus gi kenduri...gi amik Kak Pah jap kat Taman Melati.....janji nak konvoi gi kenduri tu.....tp sebab hubby sampai awal sangat...so kami la org yang petama.....yg lain sampai masa aku dah nak balik dah....aku sampai dalam kul 12 camtu...pengantin tak sampai lagi....lepas makan2 bergambar lebih kurang kami pun balik....masa nak balik tu jumpa ngan Chik Daa...dia org baru sampai.....
Lepas balik dari kenduri hantar kak Pah balik....kami terus ke Putrajaya...nak gi jumpa Makcik hubby....dia dari kampung dtg umah anak dia.....datang nak amik cucu dia...sebab anak dia kene gi kursus kat Melaka.....lagipun kami dah lama tak tengok baby Muhammad nie...dah besor dah dia..dah pandai mcm2 dah...gerammmmm
sila abaikan kaki itu......
Makcik bertolak balik Trg ari tu gak sebab esok nyer dia dah kene masuk kerja....so Makcik aku bertolak dalam kul 5 ptg camtu.....sian lak aku tgk mama Muhammad...sedih jer berpisah ngan anak dia...tak per 1 minggu jer....adat la tu...tak per lepas nie kalau k.long nak kursus tinggal jer Muhammad kat kami....kami boleh uruskan....hihihihiiiii
Lepas jer makcik aku bertolak balik....kami pun bertolak balik KL.....sampai rumah dalam kul 6 lebih.....malam tak de aktiviti apa...dok rumah tgk tv Muhamad ngan abah dia....

Aktiviti hari Ahad aper ya!!!!tak de yang menarik...cuma pagi gi KL dan ptg lepak kat umah jerrrrr.....



Tiada ulasan: