Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

With Broadband




Salam semua....sekarang ni aku sedang berlintas langsung dari rumah MIL menggunakan Celcom Broadband SIL......
Masa nak balik kampung ari tu risau gak aku takut2 tak leh nak update blog....sekarang ni tak perlu risau lagi....sbb my SIL dah ada broadband...boleh pinjam....best2...so sekrang aku tak rindu2 lagi kat blog aku.....
Sekarang ni aku dok pujuk hubby nak beli broadband gak...sebab celcom broadband sekarang ada promosi untuk kakitangan kerajaan.....hanya rm110 anda sudah boleh dpatkan broadband celcom....rm110 tu ialah rm100 untuk penggunaan selama 2 bulan dan rm10 tu untuk pendaftaran.....
Tapi status aku sekarang untuk memiliki celcom broadband ni begitu tipis sekali...hubby tak layan...cukuplah ngan stremyx kat umah tu...tapi stremyx kat umah tak leh bwk kemana2....kat umah jer.....doa2kan lah moga2 pujuk rayu ku ini berjaya.....
Ini jer citer aku hari nie...nnt klu aku free aku berceritera lagi...best...best...

Tiada ulasan: