Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wireless....

Salam Semua....
Hari ni dah masuk 4 hari aku kuar dari hospital.....dan 4 hari aku dok lepak kat rumah.....aku dapat mc till 15 Mei nie...bosanyerrrr nak tunggu till friday nie....klu aku sihat esok aku nak gi kijer...kijer byk kat opis weiii....melambak-lambak....

my lappy.......

Tapi sib baik la ada lappy + stremyx......klu tak mati kutu aku.....aku takkan boring klu ada internet....dan aku akan rase sunyi kalau tak de internet......


wireless baru.......
Ari tu masa aku balik dari hospital.....surprise!!!! rumah aku dah ada wireless....hubby pasang wireless nak bg kemudahan kat aku update blog....tak de la aku statik jer.....so sekarang ni klu nak bertenet kat mana2 pun boleh......i can surf internet anywhere....."sayangggg abang!!!!!!!"

"i can surf internet anywhere........"

at hall......
masa tengok tv.....

@ bathroom.....boleh ker @ balcony.....
@ kitchen......
@ yard......

Bset..best...suker sangat...hubby mmg betul2 memahami ku...dah lama aku mtk pasang wireless kat umah....ingatkan dia tak take note apa yg aku ckp...rupa2 nyer.......ikut gak....tp bukan untuk kesenangan aku jer...dia pun sama...boleh surf kat mana2 yg dia suka....dia kan kaki internet gak....

4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah syok!!!! hubby betul2 memahami....hi hi hi....ini mcm leh jadi blogger tegar nie he he eh

tu pasang router yeak ....lieya ni pakai broadband jek...first time lieya tgk bende alah tu hi hihi

attyfir berkata...

semoga cepat sembuh tau..rehat banyak2..

besh ade wireless kan.kty pun pakai streamyx wireless..kt umah..

CuTeMiUt78 berkata...

oh dah sihat ya kak.. wah best la dah pasang wirelees, kak mahal tak pasang wireles kat umah tu

Gieyana berkata...

wahhh...bestnyer ada wireless...senang ler kan!