Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wahhhhh Canteknyerrrr.....

Jenggg....jengggg.......jengggggg
Baru abis lunch nie....hari ni aku lunch McD jer...sebab aku tak bawak bekal...pastu lak ari ni jer aku nak makan sedap...esok lusa dan tulut aku terpaksa berpuasa nak makan sedap2 sebab aku ada operate buang tonsil....
Kiter sambung balik citer tadi...kiter tengok aper yang aku beli????????

Bahagian Depan

See...see...jangan jelesssss....aku "terbeli" test yang cun nie.....wah!!wah!!wah!! cantek bangat....nie bukan sebang teset tau!!! aku tempah khas ngan Chuda nie....cantek kan??baik korang cakap cantek....mesti korang teruja kan ngan teset baru aku nie.....Bagi aku comel tapi bagi korang tak tahu la cemner......


Bahagian Belakang

Bagi yang berminat nak wat teset nie boleh hubungi Chuda...harga dia pun ok dan teset pun memuaskan....sangat senang berurusan dengan Chuda nie......


Thank Chuda...nanti ada duit akak beli lagi!!!!

2 ulasan:

wan muliani berkata...

yani pon ade beli..tp dgn k.amy..ingat kn die sorang je y buat teset mcm ni..rupnye ade lagi org laen..heheheh

bape harga die akak?

☆ lieya latif ☆ berkata...

cun laa baju nie.....lieya pun penah teringin nak beli baju camni he he he....bangge jek mak paknye kalo anak pakai baju cam ni he he he

**happy mother's day**