Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Perhimpunan Perpaduan Hari Pekerja

Ok!!!Semalam aku ada cerita kat uol's kan hari nie aku gi Stadium Putra Bukit Jalil menghadiri Hari Pekerja peringkat Kebangsaan mewakili Kementerian Sumber Manusia.....
Oh!!!Sangat best...dan amat memenatkan sekali....best memang best...best sangat....
Aku dari rumah kul 7 pagi...keamin lagi bersemangat...aku gi ngan LRT jer....malas la nak naik kenderaan opis.....nnt kene g opis lak!!senang aku naik train terus jer ke Bukit Jalil.....
Sampai kat Stadium Bukit Jalil dalm kul 8.15 camtu...kawan2 aku dari opis dah sampai dah...dah masuk dewan pun dia orang...mana tak nyer bertolak dari opis kul 7pagi....aku bertolak dr rumah mmg kul 7....tp aku naik pengangkutan awam....lambat skit....
Masa aku samapai tu...dah ramai dah kontijen2 dari syarikat swasta dan jabatan kerajaan dah sampai.....teruja gak bila aku tengok baju dia orang...cantek2...baju kontijen kami cantek gak...tapi tak sempat siap....iyolah kami dapat memo kene gi Hari Pekerja last minit....mana sempat nak siap baju kami....baju kami cantek tau...nnt aku tunjuk kat korang bila dah siap nanti...

Bila aku masuk Stadium...happening sangat....uniform dia org lak mcm2 warna....cantek sangat...sebelum ketibaan Perdana Menteri ada persembahan dari artis tempatan gan artis tentera darat...best gak persembahan tu....

PM dan VIP lain sampai dalam kul 10 camtu...PM sampai jer diasambut dgn tepukan gemuruh oleh kontijen2.....dan diikuti dgn nyanyian lagu negaraku dan doa oleh iman masjid negara....kemudian ucapan oleh Menteri Sumber Manusia dan ucapan oleh PM kiter....lepas tu ada persembahan menarik oleh kior KSM dan teater musikal dari Kelab Kebudayaan dan Warisan Johor...best sangat...memang kagum giler tgk persembahan dia orang....
Majlis berakhir jam 12.00++ t/hari...aku enjoy sangat....tp yang tak enjoynyer...kakiku melecet sebab pakai kasut dan jalan jauh dr stesen LRT samapi ke Stadium Putra...dan masa balik aku paksa hubby datang amik aku kat Bukit Jalil...agak-agak korang rase aku kejam tak???



Gambar-gambar gedik mesti ada....(abaikan isi lebih yg kat bawah dagu ku itu.....)


1 ulasan:

shibam.blogspot.com berkata...

amizah, isi lebih bawah dagu tu lah pemanis nya, hi hi