Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Parcel

Morning Semua....
Hari ni sampai opis awal daripada biasa sebab kami datang ngan kereta.....iyo la untuk sebulan dua ni aku terpaksa gi kerja naik kereta dulu sebab moto hubby kan rosak...terpaksa la kene naik kereta....hubby tak suka sangat sebenornyer naik kete nie...sebab terpaksa.....samapai opis dalam kul 7.15 pagi..awal tu ...kami terpaksa keluar awal untuk mengelakkan jalan jem...korang paham jer la KL nie camner.....
N3 aku kali ni bukan nak bercerita pasal jem atau pasal aku samapi awal opis....tapi aku nak cerita pasal aku dapat parcel.....dalam kul 9 lepbih camtu budak Komunikasi Koporat call aku...dia kata ada parcel untuk aku...mula2 tu saspen gak sebab.....tapi teringatkan aku ada ode barang..dan kwn tu cakap dia dah pos semalam...tp takkan cepat sgt sampai.....fikirkan kawan aku tu duk Seremban jer....maybe dah sampai kut.....
Tak sabar2 nak tgk barang tu.....letak jer telefon berdesup aku turun.....tekaan ku benar belaka....barang yang aku ode tempoh ari dah sampai...sekejap jer....
Nanti next entri aku tunjuk kat korang apa barang telah aku beli.....jengg...jengg...jenggggggg

1 ulasan:

eya berkata...

apelah agaknye dlm bungkusan tu ye..