Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Kerusi oh Kerusi


Taraaaaa.....
Cantek tak kerusi aku?? kerusi ni aku beli kat Cavenzi Ampang hari Sabtu lepas....murah jer RM69....kebetulan hari tu Cavenci buat sale......
Sebenarnya kami tak rancang pun nak beli kerusi ni.....hari Sabtu tu hubby dok baca papper tiba2 terjumpa iklan Cavenzi....nampak maca menarik jer....merah murah2...tapi ada masa dia la...kerusi yang aku beli nie harga dia RM69 pada jam 11-12 tengah hari jer...kalau korang datang jam 12.01 minit harga dia dah balik asal...tak silap aku rm199...
Masa hubby ternampak iklan ni masa tu kul 11.30...dan2 hubby suh aku call Cavenzi Ampang nak chek ada stok lagi tak.....kebetulan ada stok...berdesup hubby gie.....sampai sana lagi 5 minit kul 12pm...sib baik sempat....yg bersungguh sgt tu sbb hubby dah lama sangat berkenan ngan kerusi nie...dok berkenan yg Ikea....yang Ikea tu mahal skit....dah ada yang murah sambar jer la yang nie.....
Masa hubby sampai sana sempat la dia tgk untuk promosi next iaitu untuk pukul 12-1 iaitu sofa...harga sofa masa tu rm100 jer...kwn aku beli rm299...serius..sama..kawan aku beli kat Cavenzi gak....lepas sofa aku tak pasti apa lak...tp yang aku tahu pukul 3-4 dia jual katil kelamin rm150 (kalau tak silap la...)kalau aku tak de katil lagi aku gagahkan gak beli....tp dah ada...cuma tgk jer la....
Tapi kalau nak beli masa dia org wat promosi ni ada syaratnya....syaratnya kene bawak keratan akhbar yang ada iklan tu.....kalau ada keratan baru boleh beli...klu tak tak leh beli....

2 ulasan:

eya berkata...

bestkan kosi nih..sy ade gak beli,tp ikea punye. hege rm139..hehe..layan bace buku ateh kosi ni,syiok.

atty's berkata...

cantek kusi..ingat tgk ar camner.nak beli..ke idak..