Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

BuLaN aPrIL

Salam semua....sudah lama tak jenguk ke blog aku nie...ialah sejak kebelakangan nie macam2 benda terjadi kat aku anak beranak....bermula dari Hakim...Aku dan last sekali my hubby.....
Kadang-kadang aku terfikir gak apa lah dosa yang pernah aku buat....sebab banyak sangat musibahnya sejak akhir2 nie.....tapi sebenarnya dugaan yang menimpa ini telah banyak menyedarkan aku...dan mendekaktkan diri aku dengan tuhan....
Bermula dengan Si Hakim diserang demam panas....panas yang terlampau...hinggakan hubby terpaksa ambik cuti...aku masa tu tak boleh amik cuti kerana aku dalam edah menanggung kerja kawan aku yang cuti bersalin....lepas si Hakim demam aku lak yang kene deman...ya Allah tuhan je yang tahu...aku rase sepanjang hampir 32 tahun aku belum pernah mengalami demam yang begini teruk...sampai mengigil-gigil....asyik berulang alik ke klinik tapi tak kebah2...last2 pergi ke hospital..dan doktor nasihatkan aku makan aiskrim sebab tonsil aku terlalu besar......doktor set kan appointment untuk aku....aku kene operate buang tonsil pada 6/5/2009.....
Lepas aku demam hubby lak kene demam...doktor cakap hubby kene demam virus jangkit ngan aku....hubby pun kene demam teruk....macam aku gak..tapi hubby tak de tonsil...dalam 5 hari gak hubby tak ke mana....dari situ lah aku kene gi kerja sendiri...drive sendiri...hubby tak boleh nak hantar aku sebab demam dia terlalu kuat....
Lepas hubby sihat Si Hakim sakit perut lak...aku ada cerita pasa entry sebelum nie....Akim kene gastrik sampai masuk hospital.....kene drip..
Pastu yang tekini dan paling tragis....last week hubby accident....ya Allah..beratnya dugaanku...hubby accident dengan van....kejadian tu berlaku dekat lebuhraya LDP dalam kul 8.20 pagi.....waktu tu lepas dia hantar aku kat tempat kerja aku dia terus ke Kelana Jaya....masa dalam perjalanan ke Kelana Jaya tu la kejadian tu berlaku....cerita nie nanti aku cerita kat n3 seterusnya ya.....
Pastu nanti minggu depan aku kena masuk hospital lak...nak buang tonsil aku.....
Ya Allah Ya tuhanku jauhkanlah kami sekeluarga dari segala bencana...cukuplah segala dugaan yang telah kau berikan pada ku sebelum ini....amin...

1 ulasan:

ietams berkata...

takpe la..
setiap sesuatu tu ade rahsia sebaliknye. mudah-mudahan semuanye dimudahkan.. amin
cheer up kak!