Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Balik Lambat




Hiiiii...dah hampir seminggu aku tak menghapdet blog kesayangan ku ini...ari nie ada kelapangan bolehla aku menghapdet blog nie...dan menambahkan lagi gadjet2 yang menarik....
Jam di dinding dah menunjukkan pukul 7:50 petang...aku masih kat opis lagi...setia menunggu kehadiran suami tercinta....ari nie hubby pun balik lambat sebab dia ke Temerloh melawat kawan dia...ayah kawan dia tu meninggal...kawan dia tu boleh dikategori "best friend" la...sebab dah lama dia orang berkawan...sejak dari kolej lagi hingga sekarang....Lagipun dia orang nie dapat kerja pun sama2...dua2 kijer kat TM....cuma bahagian jer lain2...tapi tetap bangunan yang sama....kira dalam erti kata lain kawan susah dan senang bersama la....
Tadi hubby call dia cakap dia bertolak dari Temerloh pukul 7:00 ptg...sekarang nie dia dah ada kat LPT (Lebuhraya Pantai Timur).....dia dijangka akan samapai KL kul 9:00 camtu...sekarang nie masih ada lagi budak2 bujang yang tak de komitmen temankan aku kat opis nie...arap2 dia sanggupla tunggu aku sampi kul 9:00...Thanks brooo!!!
Lagipun boleh la aku wat kijer skit...memandangkan kerja aku yang melambak nie...weekend nie tak yah nak datang OT....wat siap2 sekarang....bukan aper penat la kalau nak wat OT nie....
Dah bosan2 wat kijer aku take time skit update blog aku nie...time kijer tak de masa nak update.....cuma curi2 masa jer baca blog kawan2....time kat umah lak berebut ngan hubby lak...biaser la hubby aku tu kan hantu internet...tak cukup lagi kat opis...bukak kat umah lak...lagipun kat umah tak de idea...ioy la cmaner nak ada idea....banyak benda lagi nak pikir....nak pikir kijer2 rumah yang belambak2 dan tak pernah habis....so time2 camnie lah peluang aku untuk mencurahkan idea untuk blog aku nie....
Aku rasa dah panjang bonar dah aku berleter nie....nanti kan korang bosan lak nak baca...so aku stopkan kat sini la dulu ya!! nanti weekend nie kalau ada masa aku update lagi ya!!!tapi not promise!!!!

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

uish.. lama tak jenguk sini.. akak sihat..

suzieapai berkata...

okey orait la dr di biarkan bersawang....