Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tudung Ekin....


Cantek tak??? cantekkkk kan!!!!!
Sekarang ramai benor orang pakai tudung macam nie.......jadi untuk mengikuti perkembangan arus fesyen terkini aku pun rembat la satu tudung camni.....korang raser camner sesuai tak ngan muka aku yang tembam nie??????tapi aku raser tudung nie amat sesuai sekali ngan aku.....
Tudung nie special sket...tak mcm tudung2 yang dijual kat pasar malam tu....kain dia nice sgt...tak panas...cantek...ala-ala tudung Al-Munawarrah gitewww....tudung nie aku tempah ngan opismate hubby.....dia buat sendiri.....dia ikut al-munawarrah punyer style......harga dia pun mahal ka sket...tapi tak de la semahal al-munawarrah punyer......
Kalau you all's minat boleh la klik kat sini jomla beli.......




9 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

oh..tempah ke kak..patut ler lain dari yg lain.. sseessuuaii ngan muka akak..

♥♥ Miss NuHa ♥♥ berkata...

hye..wah!!! nama kita sama la...wah!!! jarang jumpa nama sama ngan mizah ni

shibam.blogspot.com berkata...

wah wah wah, memang awak pun si tembam yang jelita, sama lah cam saye ni, hi hi hi

♥♥ Miss NuHa ♥♥ berkata...

mizah ganu kat kemaman...akak kat ganu gak ke

SUZIE APAI berkata...

come lote doh tu....

yOnnA berkata...

hee trend skang kan tudung ekin ni? hehee
cantik je kaler koko :)

yOnnA berkata...

hee trend skang kan tudung ekin ni? hehee
cantik je kaler koko :)

atty's berkata...

cantek je ko pakai mizah..

atty's berkata...

memang cantek elok je terltk..kaler pun, my feveret kaler..