Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Akim Make Over....

Masa gi Langkawi ari tu..aku tengok rambut akim nie dah cukup panjang...tak kemas langsung....kesian lak aku tengok tergaru-garu....
So hari Isnin kami bawak la Akim gie gunting rambut kat kedai yang famous gak la kat tempat kami....kedai gunting Abdol.....kebetulan lak ari tu hari jadi dier.....so masa mamak tu dok gunting rambut dier...aku dok sembang dengan sepasang couple tu....couple tu aku rase umur dia dalam 60 lebih dah...tapi aku suke tengok dia orang...sambil tunggu akim gunting rambut aku ngan hubby sembang2 la ngan dia.....(sori tak de gambor)
Bila balik rumah hubby komplain rambut Akim tak cantik...sebab rambut Hakim nie susah sikit nak bentuk...rambut dia lurus semacam jer....hubby tak pua hati ajak gie balik kedai gunting tu....aku dah malas dah....ok la tu...budak2 tak per pun...dia tak kisah pun....
Habby tetap tak puas hati...hari Rabu dia ajak gi gunting balik rambut akim tp bukan kedai tu la...nie kedai lain lak...kedai apa ntah nama dia aku pun lupa.....tapi kedai mamak la yang dekat jer ngan umah aku.....kali nie Hubby monitor 100%.....baru puas hati...
Jom layan gambor akim kat kedai tu.....

rambut Akim sebelum di make over

proses make over

khusyuk jer mamak tu trim rambut akim

finalllll touch up......

hubby dok monitor mamak gunting rambut akim

2 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

oh..oh gitu palk.. ok gak ler

SUZIE APAI berkata...

hanyer lelaki yg tau selera & gaya lelaki......asben sy pnh la tercengang badak bila tgk sy dh siap gnting rmbut hero dia..hahhahaaa..