Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

My Love....


Hehehe...nie la hubby aku...orang yang paling aku sayangi lepas mak aku.....

Sajer nak bercerita tentang hubby aku nie.....sebenarnya kami sebaya....hubby aku nie seorang yang sporting...penyayang...baik hati....sempoi...penyabar ngan perangai bininyer ntah apa2....

Aku tak boleh nak bayangkan camner la hidup aku tanpa insan ini.....aku amat memerlukan dia...dan dia lah satu2nya insan yang paling memahami aku....sentiasa wat lawak bodoh....dan aku memang tak pernah bosan apabila berada disisinya.....

Aku memang terlalu bahagia bila berada disampingnya....ditambah pulak dengan kehadiran seorang hero yang sangat cerdik...aku bahagia...

Ya Allah ya Tuhanku.....syukur alhamdulillah kerana Engkau telah mengurniakan aku seorang Suami yang cukup sempurna untuk ku......

Saat perkenalan kami bermula sejak dibangku sekolah lagi hingga membawa kami ke jinjang pelamin.....kami berkawan selama 9 tahun dan mengikat tali pertunangan selama 9 bulan dan mendirikan rumahtangga setelah usia kami mencecah 25 tahun.....Amin.....


2 ulasan:

ayunimadarina berkata...

moga berkekalan :)

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. semoga berkekalan bahagia hingga keakhir hayat