Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

BUKU TEKS AKIM



Dah lama sangat tak bercerita pasai hero aku nie....N3 kali nie aku nak kongsi cerita pasal hero aku lak...sebenornyer gambor nie dah lama dah aku amik...tp tak dok masa nak upload....

Sebenarnyer tak de aper pun nak citer...just nak show buku sekolah anak aku jer....kat bawah nie buku2 sekolah Akim...tengok la budak2 sekarang baru 6 tahun tapi cikgu dah bagi buku untuk budak 7 tahun...


Budak-budak sekarang nie advance gilerrr....time aku dulu....6 tahun tu masih duk nyanyi2 lagi kat sekolah...baca tu memang dah boleh baca...tapi tak de selancar budak sekarang.....hebat betul budak sekarang ya!!!!!


Masa awal2 tahun ari tu Cikgu dia ada mintak kebenaran aku nak bagi Hakim buku budak 7 tahun (tahun 1 sek rendah).....mulanya aku risau gak...kut dia tak dapat nak follow....tapi Cikgu dia bagi keyakinan kat aku...dia cakap Hakim boleh....aku pun setuju jer la....lagipun tak semua sekolah tu guna buku budak 7 tahun.....ada sesetengah buku jer...macam buku Bahasa Melayu, Sains, Math dan Agama Islam.....lagi satu kat sekolah Hakim untuk 6 tahun ada 2 kelas...satu kelas untuk budak yang guna buku 6 tahun dan satu kelas lagi guna buku budak 7 tahun....aku suh Cikgu dia try dulu..if Hakim tak dapat follow aku suh jer Cikgu dia tukar kelas lain.....tapi sehingga hari nie aku dok monitor kerja sekolah dia ok jer......

Disamping tu aku ada gak tanya akak aku...kan akak aku tu Cikgu...dia lebih banyak tahu skit pasal2 sekolah budak2 nie....kakak aku cakap ok jer kalau dia dapat ikut....tapi aku risau gak nanti biler dia dah masuk darjah satu nanti kut dia boring belajor bender yang sama....kak aku bagitahu itu tak jadi masalah la.....kalau tak nak bagi dia boring belajor benda yang sama kiter la yang advance kan dia lak kat rumah.....sebab semua anak akak aku camtu gak.....ok jer.

Tapi setakat nie Allahmadulillah...semua berjalan dengan lancar.

Tiada ulasan: