Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Apa Aku Buat Tiap2 Hari?????


Pagi2 tadi ada budak opis aku dok merunguttt....Akak tension la....tiap2 hari kene wat bende sama....rase kalau boleh tukar rutin rase mcm nak tukar jer...tak yah nak wat kijer rumah...tak yah dtg kijer....pastu tukar ngan gi jalan2...gi soping...kan best camtu....

Pastu aku pun terpikir...samalah aku pun...tiap2 hari kene wat benda sama....tp tak sempat lak nak pikir bosan....maybe bizi sangat kut sampai tak sempat nak pikir dah.....Tapi jangan jeles...N/week kami satu famili nak g bercuti....jeng..jeng....aku amik cuti 3 hari campur sabtu ahad 2 hari so aku cuti 5 hari.....bestnyerrrrr tak sabor nak tunggu saaat itu....

Jom layan jadual harian aku (Isnin - Jumaat)

5.00 pagi - Bangun tido dan siapkan breakfast.

6.00 pagi - Mandi dan Solat Subuh

6.30 pagi - Kejutkan hubby ngan Hakim

6.35 pagi - Jemur kain (kemaskan apa yang patut)

7.00 pagi - Sediakan sarapan + sarapan

7.30 pagi - Bersiap ke opis + hantar Hakim ke sekolah

8.15 pagi - Sampai Opis

9.00 pagi - Keluar makan

1.00 t/hari - lunch

2.00 ptg - Solat Zohor

5.00 ptg - Solat Asar

5.30 ptg - Balik kijer

6.15 ptg - Ambik Hakim kat Nursery

6.30 ptg - Siapkan untuk dinner (sambil basuh kain)

7.30 mlm - Solat Maghrib

8.00 mlm - Makan Malam

8.30 mlm - Solat Isya'

8.45 mlm - Chck buku sekolah Hakim (sambil tgk TV)

10.30 mlm - zzzzzzzzzzzz (tido lerrrrrr)

Ini la rutin harian ku setiap hari...tapi biler weekend jer rutin nie berubah ikut mood...sebab weekend tak de jadual yang tetap.....
Sehingga hari nie aku happy lagi la ngan kijer aku nie......

Tiada ulasan: