Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Bio Aura {050109}

Taraaaa......best...best...kali nie aku nak citer pasal alat penapis air. Bender alah nie sebenarnyer dah lama aku ngidam...tapi ongkos tak cukup lak....sebelum nie kami minum gak air tapis nie...tapi bukan sendirinyer la...aku g beli kat umah jiran2 aku...sbb tekak aku nie lain macam skit...kene minum air tapi...klu tak...tiap2 bulan kene tonsil...tu aku gagah gak beli bender alah nie...lagipun sampai biler kiter nak g amik kat umah orang kan??
Aku beli bender nie nama dia "Bio Aura".....aku beli ngan jiran aku...harga dia??? ....kalau saper2 yg ada air penapis dia org tahu la hrg dier....korang sendiri tahu la kan??segan lak aku nak citer harga dier.......TAPI....bender alah nie memang best....kiter pun dapat minum air yang berkualiti...bebas dari sebarang kotoran....(promote la pulak)....tapi kalau saper2 nak bolehla bagitahu kat aku.....tolong jiran aku promote barang die...hhehehe...
Sebab biler aku peratikan...bende nie sekarang dah jadi satu keperluan....boleh dikatakan setiap rumah ada bender alah nie.....tak kire la jenama apa......lagipun sekarang nie dah macam2 jenama ada....RX Water lah...CIN bio life lah...amway lah..zhulian lah dan mcam2 lagi....tapi yang pasti aku perlukan mender nie...





beginila rupernyer....(sila abaikan dapurku yg bersepah)


air yang bersih keluar dari sini... kepala paip yang disambung....

inilah kilang memproses air bersih

ini lak kotaknyer......

4 ulasan:

aFkaR'z berkata...

kakak ipar pun ada jual ni, tapi kami tak mampu nak beli.. kekekekeke

atty's berkata...

lepas nie terjaga quality air

kasihatie berkata...

hi..salam perkenalan dari atie.alat penapis tue sbijik cam kt umah atie.tp brand lain.

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

kt umah ct pakai mineral pot je