Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2nd day @ Guoman Hotel { 100109 }

N3 kali nie aku nak cerita hari ke2 aku kat Guoman Hotel.....ari nie aktiviti seperti yang dirancangkan....breakfirst then attend meeting SKT 2009.....
nie masa breakfirst
Masa aku meeting hubby ngan Akim pun menghabiskan masa kat swimming pool....nak main PS2 macam hari semalam dah tak boleh dah sebab swimming pool dah bukak....apalagi main air lerrr.....sampai mengigil-gigil si Hakim....hubby lak lepas gian lama tak swimming....
Aku abis meeting tepat jam 1.30 pm...aku balik bilik tengok semua tido..letih main air la tu....Aku suh dia orang siap2 nak g makan tengah hari...maklumla dah lewat pastu mesti dia orang lapar sebab main air.....

AJK yang sentiasa bizi- ni time pendaftaran

Jam 2.30 petang aku kene lapor diri untuk hari keluarga laks....yang semalam lapor diri untuk mesyuarat...ari nie lapor diri untuk famili day...semua staff diwajibkan mendaftar untuk dapatkan hadiah cabutan bertuah...best2 tu hadiah dierrr...


kami sempat lagi posing tu...

Petang tu sepatutnya ada taklimat berkenaan hari keluarga PTPK.....tapi oleh semua tidak bersedia lagi..dan ada setengah staff baru sampai....taklimat dibatalkan....aku and the geng mula la wat aktiviti bebas....aktiviti bebas kami apa lagi kalau bukan berenang kat swimming pool...tp jangan salah paham...bukan kami2 yang berenang.....tapi anak2 dan bapak2 jer yang berenang..mak2 sibuk bergossip.....

antara hadiah cabutan bertuah
Malam lak akitiviti perasmian Hari Keluarga PTPK oleh Ketua Eksekutif....Maalam yang sungguh meriah dan ceria....bertemakan "Santai Tropika"

Dewan yang dihias cantik




Antara acara yang menarik

My Family.....


Antara peserta sumbangsih

Macam2 acara ada malam tu...pertandingan suara sumbangsih.....pertandingan anak2 bergaya....dan macam2 lagi...dan yang paling best ialah cabutan bertuah....cabutan bertuah grand prize ialah tv lcd.....tapi aku tak dapat pun.....aku cuam dapat strika jerrr....tapi alhamdulliah gak...ok gak dari tak dapat langsung...tapi malam tu semua dapat hadiah....yang bezanyer nilaian hadiah tu.....

Tapi yang paling besttt sekali ialah Ketua Eksekutif aku memang the very...very...sporting...tak meghampakan permintaan kami.....turut sama menyumbangkan lagu yang bertajuk Kamalia...best...best....memang best...
Majlis berakhir jam 1.00 pagi....esok lak kami ada acara sukaneka....tunggu !!!!!!!