Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Corelle ku.....









Hihihihi...jgn salah anggap ye!!!!niat ku bukan nak memuji tapi nak menunjuk jer.....sebenarnyer mengumpul koleksi corelle adalah salah satu daripada hobiku selain dr mengumpul barangan vantage...(nanti aku show koleksi vantage ku......)
Aku tak tahu la naper hobiku sebegini....hubby ku dah tensen ngan hobiku ini....(layan jer la bangggg).....aku memang suka ngan barang-barang sebegini....memag sejak dari dulu lagi...aku raser hobi sebegini ikut my mum nyer hobi kut!!!!
Sehingga hari nie aku baru jer ada 2 set corelle....(baru 2 set)tak tahu biler boleh tambah lagi nie.....bang biler kiter boleh tambah lagi set korel nie?????(sambil jeling kat hubby)
Sekali set ngan korel nie ialah set corning were...yang tu aku tak sempat nak snap...akim kacau....layan jer la hobi sengal ku ini......

4 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

wah cantik2 ler.. biasa ler hobi org pompuan kan..

nadiahmad berkata...

kalo dh suke, sape2 pon xleh halang..kan kan..

sW33tdARLiNG berkata...

thanks sebab sudi jadi follower saya...

saya pun ada gak collection correle & corning ware tapi takde laa smpai nak collect mcm2 pattern... bila sebab nak pakai..

beli ngan budak2 askar pakai PENAMA(main kutu)dapat laa murah skit... 1 set RM300

juelee berkata...

cantekkk..
saya pun suke kumpul pinggan cam tuh, skang ngah tunggu set vantage yg sy order..

huh hobi pinggan ni memang buat kiter kopak kan babe?