Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

aku kembali.....

aku raser tajuk tu mmg sesuai utk entry aku kali nie.....ye lah dah lama dah tak updet blog nie...maklumlah sejak akhir2 nie aku memang bizi dan satu perkara lagi yg buat aku malas update tu sbb pen drive aku yg aku simpan byk gambor hilang ntah kemana....so itu yg menyebabkan aku tak dok mood nak update blog nie....Tp ari nie datang laks mood rajin aku...aku memang respek gilerr kat bolgers yg rajin hapdet bolg dier......biler la aku nak jadi macam korang semua.....
Kebizianku bermula ngan open house rumah ku (25/10/2008) open house kerrr????bukan open house tp ajak kwn2 dtg rumah makan2 jer....tak ramai pun ajak kawan2.....pastu bizi ngan jemputan open house sampai ke malam....
Lepas jer abis bulan syawal sibuk ngan kijer kat opis lakss...kijer yang tak pernah2 abis...lepas satu...satu bende yg kene buat...dan yang terkini aku terlibat ngan pelaburan.....itu yang buat aku tak menang tangan dibuatnyer....
Dan...yang terkini laks...aku dikunjungi oleh pakcik aku dari Terengganu....
Semalam laks aku poser....dan sibuk ngan kertas kijer untuk prensent pada Ketua Eksekutif pasal pelaburan....
Hari nie laks pagi tadi ada kursus dalaman pasal "pengurusan mesyuarat berkualiti"...petang nie baru ada masa nak lepak2 skit dan nak menjelajah blog.......
*N3 kali nie tak de gambor....tunggu the next entry aku cuba usahakan untuk upload gambor....

1 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

welcome back tuan rumah..wah.. memang bz ya...terlibat ngan pelaburan pe plak tu..