Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tiba-tiba....

Dalam dok kalut Akim sakit...tiba2 hubby b/tahu dia nak kuar jap....dia ckp semua open house hari nie kansel......mak ai...melepas la aku.....tak per la demi anak....klu pegi pun tak best gak akim tak sihat.......tak per la..cal semua kawan2 ckp tak leh dtg akim tak sihat...(harap2 dia org paham la masalah aku....)
Dok la aku kat umah ngan Akim....dia tak aktif sangat tido jerrrrr..........sian aku tgk dia....tiba2 hubby balik tersengih2.....apa yang ayah bawak tu?????
surpriseeeeeee.....

apa tu bang?????

3 ulasan:

intanjameel berkata...

salam perkenalan amizah..

dah linkkan blog awak kat sana. thanx for visiting me humble blogie

CuTeMiUt78 berkata...

oh..oh..apakah itu..

viruspadu berkata...

saspen ni

apakah itu?