Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Raya Ke4.....

Cerita Raya ke4 laks....
Raya ke3 malam tu aku tido kat rumah mak mertua aku...memandangkan kat rumah aku adik aku dah ada....so aku pun berhijrah la ke rumah mertua aku...klu aku balik kg nie la rutin aku...t'paksa bergilir2....kat rumah mak aku ngan kat rumah mil....nak wat camner...dua2 memerlukan kami.....
Raya ke4 nie aku mmg raya sakan ler...start awal2 pagi lagi dah beraya dah...bermula ngan beraya ke rumah kawan2 hubby yg duk sekampung....kawan2 masa2 bujang dulu....sekarang nie semua dah kawin...memandangkan hubby jer yg merantau...so dier la t'paksa g jenguk rumah kawan2 diaer...kawan2 dia dah duk rumah sendiri dah..disamping leh tgk2 rumah baru d/org...
Lps g jajah rumah kawan2 dia kami pun g beraya kat rumah makcik2 dan pakcik belah hubby yg belum kami pergi...ada la dalam 2-3 buah rumah yg belum kami pergi...kami selesaikan terus....
Lepas tu aktiviti ke rumah kawan2 aku laks...citer kat rumah kawan2 aku yg best nie....kawan2 yg lama tak jumper....bestnyer biler jumper...mcm2 citer...utu tak jumper semua tu...hanya sebahagian jer....tak tahu la aku klu semua jumper....tak apat ku bayangkan...mesti besttttt....
Kawan2 aku semua dah ada anak lebih dr 2....tp aku ???????.....sedih lak biler citer part nie...tp tak per la nak wat camner....
Sayang lak gambar lak tak de nak tunjuk kat sini.....tensen nyer biler tak de kamera nie....
Balik beraya kul 9 mlm...terus ke rumah mak aku...mlm nie aku tido umah mak aku sbb esok dah nak balik KL.....
Sekejap jer raserrrr....tak puas la dok kampung.....

Tiada ulasan: