Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Raya Ke3.....


inilah anak sepupu aku....

masa nie belum cukur jambul lagi.....

Hari Raya ke3 nie meriah sikit la rumah aku....sebab Makcik aku dah balik dari Dungun dan adik aku pun dah balik dr Penang....so hari nie la mak aku masak best skit...mak akau masak nasi Dagang...makanan yg paling popular kat Terengganu.....


Hari semua adik beradik mak aku berkumpul kat rumah aku...pastu sepupu sepapat aku semua ada...makcik pak cik belah yah dan mak pun ada...semua ada berkumpul kat rumah aku....ramai gilerrrr org kat rumah aku pd hari Raya ke3......dia org seme berkumpul kat rumah aku....best gak berkumpul camnie...sbb lama dah tak berkumpul....


Pagi raya ke3 tu aku g kenduri cukur jambul anak sepupu aku (belah hubby).....so pagi tu aku tak de kat rumah ler...aku hand over kejer2 tu kat adik aku.....yela....bg kat dia lak wat kijer...aku nak bersosial laks....


Lepas solat Jumaat baru aku balik rumah.....sebab sebelah ptgnyer mak cik aku dah nak balik ke Kuantan dah....kali nie dia balik kejap jer....sbb hari Ahad dia dah nak hantar anak dia masuk asarama...tu yg dia t'paksa balik awal tu....

Tiada ulasan: