Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Pagi Yang Tak Ceria....

Aku tak tahu sesuai tak tajuk nie.....

Citernyer sebenarnya ialah putera aku tak sihat kene keracunan makanan.....itu lah tajuk yang sebenarnya....

Semuanyer bermula disini.......
Biasanyer tiap2 hari ayahnya mesti beli milo kotak......entah mcm mana semala kene milo yg dah tak elok.....mula2 aku tak tau...tp setelah Akim muntah2 dan berak2....doc cakap nie mesti minum air milo kotak nie...sebab kiter tak tahu air kat dalam tu camner....
Selepas mkn malam sedang kami menonton buletin utama tiba2.....akim tidak semena2 muntah...muntah banyak sangat...serta ngan berak...mula tu kami anggap perkara biasa....kut2 dia mkn banyak ker apa ker....tp muntah2 berlarutan....jap2 muntah....pastu aku terus ajak hubby g klinik...sib baik klinik tutup kul 11 mln...lagi 5 minit lagi klinik nak tutup kami sampai...
Doc chck...dia keracunan makanan.....dia bg ubat tahan muntah dan berak serta air garam...doc ckp dia akan muntah dan berak2 lagi samapai esok....balik klinik aku bg ubat....pastu muntah lagi......tak boleh masuk aper pun dlm perut mesti muntah....air sejuk biaser pun leh keluar balik...mlm tu aku tak tido jaga akim...akim pun tak tido....
Pagi2 lagi muntah lagi...hubby g 7E beli 100 plus...pg tadi muntah dalam 2-3 kali....hubby ckp klu berlarutan kene g hospital nie.....sian lak tak makan aper dari semalam.....
Jom layan gambar budak sakit..........



muka budak yg kene cirit birit...




letihnyer....sian lak..



1 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

kak.. sama ler mirul pernah kena gak.. masa tu org yg jaga dia beri minum air kotak milo tu.. tak lama pastu dia berak2..tapi tak ler smpi muntah2.. dia berak2 smpi melecet..cian sgt.. tu ler kadang2 ni air kotak ni bukan blh percaya ok ke tak..