Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Berpose @ Kampung...

Sebenarnya kalau nak diceritakan kisah berpose dikampung nie memang tak tercerita.....memang best sgt...best...best..best...
Dengan kisah masakan bondanya...memang besttttt.....best sangat...bila aku balik jer mak mesti masak lauk kegemaran ku!!!!dan kalau bulan poser lak memang wajib aku suruh mak wat bubur lambuk spesial untuk aku....memang bubur lambuk yg mak buat memang kegemaran ku.....selain dari tu mcm2 la masakan mak yg aku suker....boleh dikatakan semua yg mak masak aku sukerrrrr....
Kisah Pasar Ramadhan kat Kampung lak memang best.....suasana dia lain macam skit....mmg lain la ngan kat KL....makanan yg dijual pun spesel skit...kalau bulan poser mmg acara wajib ku melawat pasar ramadhan....sbb rumah ku ngan pasar Ramadhan kat tempat aku tu tak de la jaunh sangat....kat pasar ramadhan la aku dapat jumper ngan kawan2 lama aku yg lama tak jumper.....
Kisah waktu nak berbuka lakssss.....walaupun famili aku kecik...tp aku ada sorang mak cik yg tinggal ngan mak aku sejak dr kecil lagi...tiap2 tahun mak cik aku and famili biler balik kg mesti balik rumah aku....dan waktu berbuka pose kat rumah aku meriah ler ngan keletah dia anak beranak....walaupun tahun nie adik aku tak beraya kat Trg...tp suasana berbuka pose kat rumah aku tetap meriah......
Inilah kisah aku berpose di Kampung......
***sedih tak de gambar nak tunjuk sebab kamera aku rosak masuk air....yg Pakcik nyer lupa nak transfer gambar dlm laptop aku.....nnt klu ada aku publish kan!!!!!

Tiada ulasan: