Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Balik KL......


jalan jem di lebuh raya karak


lepas tol gombak pun jem gaks,,,,

Malasnyerrr nak bangun pagi....hari nie dah kene balik kl....


Kami bertolak dr rumah kul 8pg....mak aku ikut sekali..dia nak tumpang ke rumah mak cik kat Kuantan...adik aku satu kereta dan aku satu kereta...mak aku nak kete aku...dan adik aku ngan hubby dia satu kete.....masa kami b'tolak tu tak de la jem sgt...tp byk kereta kat jalan raya....


Kami sampai Kuantan kul 2.30 pagi...sampai lewat sbb banyak menyinggah....


Sampai kat rumah Makcik...hanya Makcik ngan anak sulong ngan anak bongsu jer yg ada...Pakcik tak de....g hantar anak2 dia balik asrama...


Sampai jer kat rumah mak cik kami dijamu makan tengah hari...hubby rehat jap...penat katernyer nak drive ke kl lak...dia tido...bertolak ke KL lak jam 5 ptg.....mak bermalam kat rumah Makcik malam nie...esok baru dia balik ngan adik....


Dalam perjalanan ke KL...masa kat lebuhraya tak de la jem.....tp bayak keter lerrrr....tp kat stesen minyak semua jem....samapai kat stesen minyak Temerloh......ingat nak coffie break...tp tak leh masuk...jem...minyak dah abis....kesian kat mat2 motor....tank minyak sampai kul 8 mlm....kesian laks...aku teruskan perjalanan...


Samapai kat Lnacang....jalan jem...dari Lancang sampai tol LPT.....mak aiiii panjang nyerrrr...hubby dah tensen......dia bukan boleh.....jem-jem nie...


Lepas tol LPT tu....jln jem manjang sampai lebuh raya karak.....sudahnyer samapi rumah kul 11.30 mlm.....


Letih gilossssss...klu aku letih camnie...hubby lagi la...sbb dia drive...

2 ulasan:

PuteriSatu berkata...

thanks sudi singgah blog akak...amiza orang mana ye..? oh ahad pas raya tu jem giler kat LPT ye...akak balik ri senin..alhamdulillah jalan clear...

CuTeMiUt78 berkata...

emm.. perjalanan jauh memang meletihkan.. sama ler kita baru blk dari perak hari ahad tu.. letihnya masih terasa. Thank sudi jenguk blog kita..