Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

1st day Kijer.....


hanya ada seorang jejaka jerrr.....

opis sepi....

ada 2-3 orang jer......

today 1st day kijer lps rayer....biase la mood rayer mesti tak habis lagi kan!!!!kat opis lak masih ramai yang bercuti....suasana masih suram...
Aku sepatutnyer semalam dah stat kijer...tp disebabkan tak sihat.....today ler 1st day aku....
Pastu hari nie macam malas sangat nak wat kijer....
Pasal kijer lak menimbun2 yang aku kene siapkan....dah cuti panjang banyak la kijernyer ditambah ngan kejer yang bfore raya yang belum settle lagi...sib baik tender insuran dah siap sebelum raya hari tuuuu.......kalau tak makin terbeban lagi la kijer aku...
Suasana kat opis tak bestnyerrrr....kawan2 kat opis pun mcm aku gak tak de mood lagi nak kijer...asyik dok bercerita bab raya jerrr....

1 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

emmmm.. ha'ah kan.. bila dah cuti panjang.. nak mulakan keja.. perhhh..amat ler liatnya..